מיתוג נדל"ן

עבודה מול אנשי המקצוע ברמה הגבוהה ביותר כדי ליצור מעטפת מיתוג נדל"ן ולהטמיע את הקו האסטרטגי הנבחר בכל הפרסומים והחומר השיווקי, בכל ערוצי המדיה.

הפקת חומרים ועזרים שיווקיים מוקפדים, לחיזוק הקשר עם הלקוחות ולהעלאת התדמית החיובית של היזם והקבלן.

חלק בלתי נפרד מהתהליך השיווקי של כל פרויקט, הוא המיתוג שלו. באמצעות מיתוג הנדל"ן, ניתן להטמיע את הפרויקט בתודעה של קהל היעד ושל הלקוחות הפוטנציאליים באופן הטוב ביותר, וכך לייצר את התנאים האידיאליים לשיווק נכון של הפרויקט.

בחרו בשיטה המצליחה ביותר למיתוג הפרויקט וקצרו את פירות ההצלחה שאתם שואפים אליהם באופן יעיל יותר ונכון יותר.

למה השיטה שלנו?

לא לכולם ברור מהם ההבדלים בין מילים וביטויים מעולם השיווק, בהם "מיתוג", "מיצוב", "בידול" ועוד.

כדי להתייחס אליהם באופן הנכון, יש להכיר אותם היטב ולדעת לעשות בהם את השימוש הנכון.

בזכות הידע הזה, צוות המיתוג המנוסה שלנו יידע להפוך את פרויקט הנדל"ן שלך למותג מצליח, כמו המותגים הגדולים ביותר בישראל, ויצליח לכונן עבורך את דרך המלך גם אם תעיר את אנשיו באמצע הלילה.

אמני המיתוג שלנו יורדים לרזולוציות העמוקות ביותר ומגלים מידי יום עוד דרכים שמאפשרות להם ליצור מותגי נדל"ן מצליחים.

להיות "המיוחד" בים של מיוחדים

בארץ קיים "ים" של מותגי נדל"ן, כולם כאחד מתחרים על אותו קהל היעד ומותירים את הלקוחות הפוטנציאלים מבולבלים בלי שיהיה להם ברור במי לבחור.

אמני השיווק שלנו מבקשים להפיג את הערפל מעיניי הלקוחות ולחשוף אותם אליך.

באמצעות נתונים חיים מהשטח וטכניקות מתוחכמות לניתוח חשיבתו של הלקוח הפוטנציאלי, מחלקת המיתוג שלנו מסוגל ליצור חיבור טבעי בין הפרויקט לבין הלקוח, וכך להפוך אותך למיוחד ביותר בו הם יבחרו.

מבין הטכניקות השונות שנכללות תחת השיטה שלנו, יש השמת דגש על מרכיבי יסוד בתחום השיווק והמיתוג שמטרתם ליצור חיבור עם הלקוח.

ביניהם, ניתן לאפיין מספר היבטים של הפרויקט שבאמצעות התהליך המיתוגי ישדרגו אותו מפרויקט נדל"ן אחד מיני רבים, למותג נחשק:

  • חזון הפרויקט: החזון בפרויקט הוא מה שהופך אותו למותג חי ונושם. הוא היעד המשותף שלך ושל הלקוחות, והמוטיבציה שלהם להצטרף אליך ולממש דרכך את השאיפות שלהם.
  • ערכי המותג: הערכים שסביבם נבנה המותג הם קווי המתאר שלו, האופי שלו והתכונות שלו. אלו הם כל הדברים שהלקוחות מוצאים במשותף בינם לבין הפרויקט, ובזכות הדמיון שהם רואים הם ירגישו כי זה הפרויקט הפועל כראות עיניהם ושיעזור להם להגיע ליעד הרצוי עבורם.
  • הפנים החזותיים: הלוגו והסלוגן של המותג הופכים אותו לדבר ממשי, משהו שהלקוחות יכולים לשמוע, לראות ולהתחבר אליו. יחד עם הגורמים הקודמים, המותג כולו הופך מסתם חומר שיווקי לישות חיה ונושמת, וממנה נגזרת האסטרטגיה השיווקית של הפרויקט כולו.
  • חווית ההתקשרות: אסטרטגיית המכירה של המותג היא הפנים של הפרויקט, האופן שבו הלקוחות יוצרים קשר ומחליפים דברים עם המותג. את מערך המכירות יש לשדרג לחוויה, שהלקוחות ירגישו בנוח איתה ויצאו מרוצים ממנה.

בידול הפרויקט

שלב הכרחי במיתוג ראשית, ובמיצוב לאחר מכן, הוא תהליך הבידול של הפרויקט. הבידול הוא הסבת תשומת הלב אל ההבדל בין המותג לבין המתחרים שלו, וכך הפיכתו ליחיד ומיוחד בעיניי קהל הלקוחות.

הבידול הוא תהליך שמתקבל מזיהוי קפדני של תכונות המותג והבאת הרלוונטיות שבהן אל פני השטח, אך גם תהליך שמתקבל מפעולה אקטיבית של הקניית ערך מוסף ויצירת הבידול.

אמני השיווק והמיתוג שלנו משתמשים בשיטות המצליחות ביותר כדי ליצור בידול אפקטיבי אשר יעזור להכניס את המותג שלך לתודעת הלקוחות.

עיצוב המיצוב

בנוסף למיתוג הפרויקט, אמני המיתוג שלנו מומחים גם במיצוב הפרויקט בשוק ובעיצוב של המיצוב בהתאם לצרכים ולקהל היעד.

ההבדל בין מיתוג ומיצוב טמון בסימון המוטיבציה של הלקוח לפנות אל המוצר. בעוד שמיתוג הוא תהליך אשר מקנה לפרויקט ערכים וכך מייצר חיבור רגשי בינו לבין קהל היעד, המיצוב הוא תהליך אשר ממקם את הפרויקט בשוק בו הוא פועל וביחס למתחרים שלו, וכך מייצר חיבור אל קהל הלקוחות תוך התבססות על שיקולים מחשבתיים ולוגיסטיים.

מיצוב באמצעות מתן מענה

כדי לקבע את המותג בשוק בו הוא פועל וליצור מיתוג שלו, יש להסב את תשומת הלב אל תכונותיו של המותג אשר מבדילות אותו מהמתחרים ואשר רלוונטיות עבור הלקוחות.

כדי לעשות זאת וליצור מיצוב מוצלח, צוות מחלקת המיתוג שואל מהי הבעיה או החסך של קהל הלקוחות, ומהו הפתרון הנדרש להם.

עם זיהוי הפתרון, צוות המיצוב מבצע את הקישור בין הפרויקט לבין הפתרון, וכך ניתן לנטוע בתודעתם של הלקוחות את המותג כפתרון שהם זקוקים לו.

בחירת המיצוב הנכון עבור הפרויקט

אמני המיתוג שלנו בוחנים את אפשרויות המיצוב השונות כדי למצות את הפוטנציאל מהן ולממש אותן ככל הניתן עבור המותג. בין שיטות המיצוב השונות, השלוש העיקריות הן:

  1. TOP OF MIND: השרשת שם המותג בתודעה הציבורית והפיכתו לשם הראשון שעולה בראש קהל היעד כאשר הם חושבים על השוק ועל המוצרים השונים בו.
  2. USP: מיצוב אשר מבוסס על תכונה מסוימת של המוצר, על תועלת המתקבלת ממנו או על מעלה שלו – כשלעצמו, או ביחס למתחרים.
    ESP: מיצוב אשר מבוסס על יחסי הגומלין של המוצר עם השוק או עם הסביבה, התפקיד החברתי שלו, הערך המוסף שלו או הטריטוריה שלו.

כל שיטות המיצוב נלקחות בחשבון וצוות השיווק והמיתוג שלנו מפנה את המשאבים לפיתוח של כל אחד מהם בנפרד ושל כולם כמקשה אחת. כך מתקבל מיצוב יעיל, בטוח וחשוב.

מה אנחנו מציעים

התמחות בבחירת קו אסטרטגי בעזרת אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר והטמעתו בתכנים השיווקיים באמצעי המדיה השונים, פרסום והפקת חומר שיווקי מוקפד ליצירת תדמית חיובית של היזמים והקבלנים.

ניסיון רב במידענות ובבצוע מחקרי שוק מקיפים, שימוש באינפורמציה נרחבת המסייעת בידי אנשי המכירות להסיר חסמי מכירה ולנהל תהליכי מכירה ומיתוג נדל"ן מתקדמים ויעילים. גמישות מחשבתית וחשיבה יצירתית המתורגמים לעשייה עסקית והבניית אסטרטגיות שיווק ומיתוג הפותרות כל קושי.

התאמה לצרכי היזם ולצרכים וההזדמנויות בשטח. יצירת תכנית מקיפה וברורה לכל פרויקט הכוללת פלחי שוק רלוונטיים ופנייה לקהל, מיתוג נכון ויעיל ההופכת את התכנית השיווקית למוצלחת. הגדרת צפיות מול היזמים והשותפים והבנייה מדויקת של המוצר עד לתהליך המכירה הסופי מול הלקוחות.

אמני השיווק שלנו מבצעים מלאכה מדוקדקת ויצירתית של מיתוג הפרויקט ושל מיצוב שלו, לקבלת תוצאות רצויות אשר ייגעו בהיקף הרחב ביותר של קהל הלקוחות הפוטנציאליים.

באופן זה ניתן לרקום בסיס לאסטרטגיה שיווקית מנצחת, אשר תעזור לפרויקט להמריא ולמשוך את קהל היעד אליו.

בחרו בשיטה המנצחת לשדרוג הפרויקט שלכם, הפכו אותו ליותר ממוצר אחד מיני רבים וגרמו לו להיות מותג מנצח שיינטע בתודעת הקהל.

השיחה שמזניקה כל פרויקט נדלן

מלא פרטים וגלה איך אנו הופכים פרויקטים חדשים למכירות

צור עימנו קשר

כתובת: רחוב השדות 6/1, רמת השרון
מיקוד 47231

טלפון: 050-5502200

דוא"ל: office@ariel-re.co.il