קביעת אסטרטגיה שיווקית

זה הכל באסטרטגיה.

אסטרטגיה שיווקית היא דבר שנחוץ לכל יזם, בכל פרויקט ובכל שוק. באמצעות תהליך הליווי שלנו, תוכל למצוא את האסטרטגיה השיווקית המתאימה במיוחד עבור הצרכים שלך, וכוללת את כל המשאבים שניתן להשקיע עבור ההצלחה שלך יחד עם קצירת הפירות שלהם אתה מצפה.

באמצעות שיטה מנצחת אשר לוקחת בחשבון את כל הנתונים החשובים לפרויקט הפרטני שלך, ניתן יהיה לייצר וליישם את האסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר.

בניית האסטרטגיה השיווקית של הפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם היזמים, תוך התחשבות בפרמטרים כגון מגמות בענף, הסביבה, המתחרים, קהל הרוכשים הפוטנציאלי ועוד, לצורך הצלחת השיווק וחיזוק מוניטין היזמים.

למה השיטה שלנו?

העובדה שהגעת לכאן ושאתה קורא את שורות אלו ברגע זה מעיד על דבר אחד – השיווק זורם בעורקים שלנו.

התכנון המדויק, הסקת המסקנות הנכונות, פילוח קהל הלקוחות הפוטנציאלי והביצוע שהביאו אותך לכאן, הם אלו שיאפשרו ללקוחות הפוטנציאליים שלך למצוא, להכיר ולבחור בפרויקט שלך.

השלבים ליצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת

השיטה שלנו לוקחת בחשבון את כל השלבים הדרושים ליצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת שתביא למימוש השאיפות והיעדים שלך מהפרויקט. אפשר לפלג את התהליך כולו לחמישה שלבים עיקריים:

  1. מחקר: מחקר של השוק, של קהל היעד והגדרת המטרות.
  2. תכנון: תיאום הדרישות מתוצאות המחקר עם האפשרויות והפוטנציאל הגלומים בפרויקט.
  3. פיתוח: יצירה של התשתית השיווקית והפרסומית, עם השמת דגש על קמפיין ועל יחסי ציבור.
  4. יישום: בניית מערך מכירות הכולל את כל הדרישות ממנו.
  5. ניהול: פיקוח על אמצעי השיווק, הפרסום והמכירה, תוך פיתוח וצמיחה מתמידים לעבר מימוש היעדים.

איך נסייע לך

בכינון האסטרטגיה השיווקית עבור הפרויקט שלך, אנו נסייע לך להגדיר יעדים ומטרות נכונים. זאת נעשה תוך הסבת תשומת לב לתנאי השוק ולמתחרים הפועלים בו, כדי לייצר תמונה ריאלית של האפשרויות הגלומות בפרויקט, יחד עם שאיפה להגביה אל היעדים שיטיבו איתך ככל האפשר.

בעקבות זאת, נוכל להגדיר את המשאבים ואת הצרכים הנדרשים למימוש היעדים הללו, וכך ליצירת אסטרטגיה שיווקית קפדנית אשר תביא אותך לתוצאות הרצויות.

בחירת קהל היעד הפוטנציאלי

כחלק מן האסטרטגיה השיווקית, חשוב מאוד לבחון את פלח השוק אשר תרצה לגעת בו ולהפנות את המשאבים אליו ואל ההגעה אליו.

באמצעות תהליך הליווי שלנו, נוכל לאפשר לך לאתר במדויק את פלח השוק הזה ולפנות אליו באופן ישיר.

כדי לאתר את פלח השוק, אנו עושים שימוש בבחינת מקרים קודמים מחד ועריכת סקרי שוק מנגד, כדי להצליח להגדיר במדויק את קהל היעד של הפרויקט.

ההגדרה נעשית באמצעות התייחסות לארבעה משתנים אשר באמצעות ניתן יהיה לזהות את פלח השוק ולהבדיל אותו משאר השוק:

  • גיאוגרפי: המיקום של פלח השוק, הן מבחינה טריטוריאלית, מבחינת תנאי אקלים ועוד.
  • דמוגרפי: הגדרה של קהל היעד לפי נתונים אישיים מדידים, כמו גיל, מין, מעמד סוציו-אקונומי ועוד.
  • פסיכוגרפי: הגדרה של קהל היעד על פי האופי ותחומי העניין, בהם דעות, ערכים, אמונות וכדומה.
  • סוג הלקוח: הגדרה של קהל היעד מבחינת סוג הלקוח שהוא מהווה במערכת היחסים אל מול הפרויקט, בין אם הוא פרטי, ציבורי, עסקי, תעשייתי או ממשלתי.

מוצר שתואם את ציפיות הלקוח

באמצעות בחינת פלח השוק אליו הפרויקט פונה, ניתן להפנות את המשאבים השיווקיים כדי לייצר התאמה מלאה בין המוצר לבין ציפיות הלקוח.

תהליך הליווי שלנו כולל שיווק נכון ומיתוג של הפרויקט באופן שיגרה וייגע ברצונות ובשאיפות של הלקוח וכך לאפשר לו לקבל מוצר שיתאם את הציפיות שלו.

באופן זה ניתן להבטיח שהלקוחות הפוטנציאלים לא רק יכירו ויהיו מודעים לפרויקט, אלא גם יתעניינו בו וימשכו אליו.

שיווק שעוטף את הפרויקט שלך מכל כיוון

כחלק מתהליך הבנייה של האסטרטגיה השיווקית, אנו נוקטים בכל אמצעי השיווק המוצלחים שיש לעשות בהם שימוש בשיווק פרויקטי נדל"ן.

בין אמצעי השיווק הללו ישנם אמצעים פרסומיים, בין אם פרסום חיצוני לרשת האינטרנט ובין אם יצירת מערך שיווק וירטואלי.

בנוסף, מושם דגש ליחסי הציבור של הפרויקט, תוך התקשרות מתמדת עם קהל היעד ועם הלקוחות הפוטנציאליים של הפרויקט, לשם יצירת מערכת יחסים עם הלקוח והבטחת המשיכה שלו אל המוצר.

יחסים זה לא רק בין בני זוג

יחסים שיווקיים הם אמצעי ארוך טווח שיש לתכנן ולהשקיע בו.

הליווי שאנו מציעים כולל יחסים שיווקיים בנויים ויציבים כדי לאפשר לך גישה אל תשתית שיווקית יציבה וחזקה. את זאת אנו מאפשרים באמצעות כינון ותחזוקה של יחסים שיווקיים מלאים שפותחים בפניך דלת על כל הפלטפורמות השיווקיות והפרסומיות הנחוצות להצלחת הפרויקט שלך.

לקוח הוא חברו הטוב של היזם

יחסים שיווקיים נמתחים גם מעבר ליחסים בין היזם לאמצעי השיווק ונוגעים ביחסים בין היזם לבין קהל הלקוחות שלו.

תהליך הליווי שלנו מספק לך את הכלים לכינון מערכת יחסים עם הלקוחות אשר תפעל לטובת הפרויקט ולטובת הפרויקטים העתידיים.

באמצעות אסטרטגיה שיווקית נכונה, ניתן לכונן את היחסים השיווקיים הדרושים ליזם נדל"ן וכך להביא למיתוג עצמי שהופך יקר ערך לאסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח.

השיטה המנצחת לשיווק נדל"ן

אנו חושפים בפניך את כל הכלים והאמצעים ליצירת האסטרטגיה השיווקית המושלמת עבור הפרויקט שלך.

בחר בתהליך ליווי קפדני ומקצועי, אשר יעזור לך למקד את המטרות והיעדים הרצויים מן הפרויקט שלך ויסייע לך להביא ואתם למימוש.

באמצעות השיטה המנצחת לשיווק נדל"ן, תוכל לסגל את האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורך וכך להביא הן להצלחה בפרויקט והן להצלחה ולקידום ארוכי טווח.

מה אנחנו מציעים

הבניית אסטרטגיות שיווקיות המייצרות פתרונות למצבים בעייתיים לכאורה תוך חשיבה מקורית ויצירתית. עשייה עסקית תוך גמישות מחשבתית והישענות על מחקרי עומק ובניית תובנות מקוריות ובלתי שגרתיות לפרויקטים למגורים ולמסחר.

מערכת כוללת של שיווק הכוללת פתרונות המותאמים לצרכי היזמים ולתנאים, להזדמנויות ולאתגרים בשטח. יצירה של תכנית עבודה מקיפה לכל פרויקט, משלב המכרז, דרך תכנון בפועל ועד לתובנות השוק, כל אלה יוצרים תכנית אסטרטגית מקיפה הכוללת את פלחי השוק הרלוונטיים, פנייה לקהל הלקוחות וגמישות בתכנון.

יצירת תכנית תקשורת מקיפה התאימה לפרויקט עד להשלמתו והשגת המטרות והיעדים. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונקדיש את יכולתנו לכל פרט גדול וקטן על מנת השלים עוד פרויקט מוצלח לשביעות רצון לקוחותינו.

השיחה שמזניקה כל פרויקט נדלן

מלא פרטים וגלה איך אנו הופכים פרויקטים חדשים למכירות

צור עימנו קשר

כתובת: רחוב השדות 6/1, רמת השרון
מיקוד 47231

טלפון: 050-5502200

דוא"ל: office@ariel-re.co.il